суббота, 23 мая 2020 г.

11 тиджень дистанційного навчання

Тема. Загартування
Завдання
1. Напишіть 1 спосіб, завдяки якому Ви особисто загартовуєтеся. Фото підтвердження.

2. Виконати завдання 1 варіанту.
Варіант 1
Із запропонованих відповідей оберіть правильну
1. Оцінка функціональних можливостей дошкільника передбачає:
а) Визначення стану серцево-судинної системи
б) Визначення життєвої місткості легенів
в) Визначення розвитку рухових якостей дитини
г) Все перелічене
2. Температура повітря в кімнатах для дітей 2—3-х років має становити:
а) +18°—19° С
б) +19°—20° С
в) +20°—23° С
г) +23°—25° С
3. Температура повітря в кімнатах для дітей 3—7-ми років має становити:
а) +16°—18° С
б) +18°—20° С
в) +20°—21° С
г) +23°—25° С
4. На свіжому повітрі діти мають гуляти не менше:
а) 4—5-ти годин
б) 2-3 годин
в) 1 години
г) 7-8 годин
5. Групові кімнати проектують відповідно до таких норм:
а) 1,5 кв.м. на дитину
б) 2,5 кв.м. на дитину
в) 3,5 кв.м. на дитину
г) 4,5 кв.м. на дитину
6. Стіни групових кімнат повинні бути пофарбовані:
а) У яскраво-червоні кольори
б) У холодні заспокійливі кольори
в) У світлі теплі кольори
г) У білий колір
7. Заняття з дітьми до 1 року проводяться:
а) Фронтально
б) У групах до 10 дітей
в) Індивідуально
г) У групах 2-4 дітей
8. З дітьми 1-1,5 років фізкультурні заняття проводять:
а) Індивідуально
б) У групах 5-7 дітей
в) У групах 2-4 дітей
г) Фронтально
9. У різновіковій групі заняття проводять:
а) Розділюючи дітей на 2 підгрупи без урахування віку
б) Розділюючи дітей на 2 підгрупи: старшу та молодшу
в) Не розділюючи дітей на підгрупи
г) Такі заняття не проводять
10. Якщо дитина неохоче їсть незвичну для неї, але корисну їжу, слід:
а) Не давати цю їжу
б) Не звертати уваги
в) Поступово привчати до неї
г) Вмовляти дитину їсти
11. В середньому загальна тривалість сну за добу для дітей від одного до 2-х років становить:
а) 14—16 годин
б) 12 —14 годин
в) 10 —12 годин
г) 9 —10 годин
12. В середньому загальна тривалість сну за добу для дітей з 3-х до 4-х років становить:
а) 14—16 годин
б) 12 —14 годин
в) 11 —12 годин
г) 9 —10 годин
13. Повноцінність сну залежить від правильної організації:
а) Часу засинання і прокидання
б) Харчування
в) Рухової активності
г) Режиму дня
14. Одним з основних методів масового дослідження фізичного розвитку дітей є:
а) Спостереження
б) Зовнішній огляд
в) Тестування
г) Лабораторні дослідження
15. Антропометрія це:
а) Спосіб запису показників росту та ваги
б) Вимірювання фізичної сили
в) Метод дослідження фізичного розвитку
г) Наука про здоров’я дитини
16. Морфологічними показниками фізичного розвитку є:
а) Спритність та сила
б) Сформованість гігієнічних навичок
в) Результати обстежень
г) Зріст та вага
17. Для правильної оцінки фізичного розвитку дитини необхідно встановити:
а) Середній вік дошкільника
б) Режим дня дошкільника
в) Умови проживання дитини
г) Кількість дітей у родині
18. До вікової групи «3 роки» належать діти віком:
а) Від 2,5 років до 3 років
б) Від 3 років до 4років
в) Від 2 років 9 місяців до 3 років 3 місяців
г) Від 3 років  до 3 років 9 місяців
19. До вікової групи «3 роки 6 місяців» належать діти віком:
а) Від 3 років до 3 років 6 місяців
б) Від 3 років до 4років
в) Від 3років 3 місяців до 3 років 9 місяців
г) Від 3 років  до 3 років 9 місяців
20. При оцінці фізичного розвитку дітей вихідним показником вважається:
а) Витривалість
б) Довжина тіла
в) Маса тіла
г) Окружність голови
21. Довжина тіла визначається:
а) Лінійкою
б) Сантиметровою стрічкою
в) Зрістоміром
г) За допомогою вагів
22. Довжина тіла визначається з точністю до:
а) 1 см.
б) 1,5 см
в) 1мм
г) 0,5см
23. Маса тіла визначається за допомогою:
а) Медичних вагів
б) Електронних вагів
в) Аптечних вагів
г) Звичайних вагів
24. Маса тіла визначається з точністю до:
а) 0,5 кг
б) 10 г
в) 50 г
г) 100 г
25. Окружність грудної клітки замірюється:
а) Лінійкою
б) Сантиметровою стрічкою
в) Зрістоміром
г) За допомогою вагів
26. Окружність грудної клітки замірюється:
а) На рівні лопаток
б) На рівні з’єднання 4 ребра з грудиною
в) На рівні найширшої ділянки
г) На рівні серця
27. Окружність грудної клітки замірюється з точністю до:
а) 1 см.
б) 1,5 см
в) 1мм
г) 0,5см
28. Індекс Пін’є це:
а) Коефіцієнт пропорційності фізичного розвитку
б) Коефіцієнт своєчасності розвитку
в) Коефіцієнт адоптативної здатності організму
г) Коефіцієнт загального розвитку
29. Результат є кращим, якщо індекс Пін’є:
а) Найменший
б) Найбільший
30. Визначення стану серцево-судинної системи проводять з метою обстеження:
а) Фізичного розвитку дитини
б) Психічного розвитку дитини
в) Функціональних можливостей дитини
г) Рухової підготовленості дитини
31. Визначення розвитку рухових якостей дитини проводять з метою обстеження:
а) Фізичного розвитку дитини
б) Психічного розвитку дитини
в) Функціональних можливостей дитини
г) Рухової підготовленості дитини
32. Вимірювання, яке характеризує реакцію організму на фізичне навантаження називають:
а) Основне вимірювання
б) Індекс Пін’є
в) Функціональна проба
г) Коефіцієнт витривалості
33. Для визначення фізичної працездатності застосовують метод:
а) Індекс Пін’є
б) Проба Руф’є
в) Спірометрії
г) Антропометрії
34. Швидкість, сила, спритність, витривалість належать до:
а) Рухових якостей
б) Основних рухів
в) Рухової діяльності
г) Фізичних вправ
35. Здатність людини виконувати різноманітні дії у мінімальний для даних умов відрізок часу називається:
а) Сила
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
36. Здатність людини чітко виконувати рухи у складних координаційних умовах називається:
а) Сила
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
37. Ступінь рухливості у різних ланках опорно-рухового апарату людини називається:
а) Гнучкість
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
38. Методом динамометрії визначається:
а) Сила рук
б) Загальна сила
в) Витривалість
г) Швидкість
39. Здатність людини до тривалого виконання рухової діяльності на певному рівні інтенсивності називається:
а) Сила,
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
40. За допомогою тестів на ходьбу, біг, стрибки, метання оцінюється:
а) Фізичний розвиток дитини
б) Психічний розвиток дитини
в) Функціональні можливості дитини
г) Рухова підготовленість дитини
41. Обстеження бігу дошкільників з максимальною швидкістю проводиться на дистанціях:
а) 10 або 20 м.
б) 20 або 30 м.
в) 30 або 50 м.
г) 100 м.
42. Рухова активність дитини визначається методом:
а) Індекс Пін’є
б) Крокометрії
в) Спірометрії
г) Антропометрії
43. Заняття з дітьми до 1 року проводяться:
а) Фронтально
б) Індивідуально
в) у групах до 10 дітей
г) у групах 2-4 дітей
44. У різновіковій групі заняття проводять:
а) Розділюючи дітей на 2 підгрупи без урахування віку
б) Не розділюючи дітей на підгрупи
в) Розділюючи дітей на 2 підгрупи: старшу та молодшу
г) Такі заняття не проводять
45. Що не є показником фізичного розвитку:
а) Зріст, маса тіла
б) Життєва ємність легенів
в) Об’єм грудної клітки
г) Знання основ загартування
46. На які групи поділяються фізичні вправи:
а) Довготривалі та короткочасні
б) Складні і прості
в) Динамічні і статичні
г) Методичні та мимовільні
47. Засоби, спрямовані на охорону здоров’я дитини це:
а) Створення гігієнічних умов життя і діяльності, раціональне харчування, сон
б) Загартовуючи процедури, гігієнічна гімнастика
в) Спеціальні фізичні вправи, режим дня
Знайдіть пропущене:
48. Фізичний розвиток – це процес зміни____________________ і  _________________ ознак організму
а) Кількісних і якісних
б) Морфологічних і педагогічних
в) Фізіологічних і морфологічних
г) Духовних і фізичних
49. Гігієнічні умови охоплюють комплекс зовнішніх чинників, які обумовлюють оптимальне _____________ і ______________ дитячого організму
а) Загартування, зростання
б) Зміцнення, укріплення
в) Діагностування, корекцію
г) Функціонування, розвиток
50. Обстеження фізичного розвитку дитини здійснюється ____________ протягом року
а) Систематично
б) Епізодично
в) Безперервно
г) Двічі



Варіант 2
Із запропонованих відповідей оберіть правильну
1. Окружність грудної клітки замірюється:
а) На рівні лопаток
б) На рівні з’єднання 4 ребра з грудиною
в) На рівні найширшої ділянки
г) На рівні серця
2. Індекс Пін’є це:
а) Коефіцієнт пропорційності фізичного розвитку
б) Коефіцієнт своєчасності розвитку
в) Коефіцієнт адоптативної здатності організму
г) Коефіцієнт загального розвитку
3. У різновіковій групі заняття проводять:
а) Розділюючи дітей на 2 підгрупи без урахування віку
б) Не розділюючи дітей на підгрупи
в) Розділюючи дітей на 2 підгрупи: старшу та молодшу
г) Такі заняття не проводять
4. Результат є кращим, якщо індекс Пін’є:
а) Найменший
б) Найбільший
Знайдіть пропущене:
5. Фізичний розвиток – це процес зміни____________________ і  _________________ ознак організму
а) Кількісних і якісних
б) Морфологічних і педагогічних
в) Фізіологічних і морфологічних
г) Духовних і фізичних
6. Заняття з дітьми до 1 року проводяться:
а) Фронтально
б) У групах до 10 дітей
в) Індивідуально
г) У групах 2-4 дітей
Знайдіть пропущене:
7. Обстеження фізичного розвитку дитини здійснюється ____________ протягом року
а) Систематично
б) Епізодично
в) Безперервно
г) Двічі
8. Окружність грудної клітки замірюється з точністю до:
а) 1 см.
б) 1,5 см
в) 1мм
г) 0,5см
9. Заняття з дітьми до 1 року проводяться:
а) Фронтально
б) Індивідуально
в) у групах до 10 дітей
г) у групах 2-4 дітей
10. В середньому загальна тривалість сну за добу для дітей від одного до 2-х років становить:
а) 14—16 годин
б) 12 —14 годин
в) 10 —12 годин
г) 9 —10 годин
11. Одним з основних методів масового дослідження фізичного розвитку дітей є:
а) Спостереження
б) Зовнішній огляд
в) Тестування
г) Лабораторні дослідження
12. Здатність людини виконувати різноманітні дії у мінімальний для даних умов відрізок часу називається:
а) Сила
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
Знайдіть пропущене:
13. Гігієнічні умови охоплюють комплекс зовнішніх чинників, які обумовлюють оптимальне _____________ і ______________ дитячого організму
а) Загартування, зростання
б) Зміцнення, укріплення
в) Діагностування, корекцію
г) Функціонування, розвиток
14. Здатність людини чітко виконувати рухи у складних координаційних умовах називається:
а) Сила
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
15. Ступінь рухливості у різних ланках опорно-рухового апарату людини називається:
а) Гнучкість
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
16. Оцінка функціональних можливостей дошкільника передбачає:
а) Визначення стану серцево-судинної системи
б) Визначення життєвої місткості легенів
в) Визначення розвитку рухових якостей дитини
г) Все перелічене
17. Якщо дитина неохоче їсть незвичну для неї, але корисну їжу, слід:
а) Не давати цю їжу
б) Не звертати уваги
в) Поступово привчати до неї
г) Вмовляти дитину їсти
18. До вікової групи «3 роки 6 місяців» належать діти віком:
а) Від 3 років до 3 років 6 місяців
б) Від 3 років до 4років
в) Від 3років 3 місяців до 3 років 9 місяців
г) Від 3 років  до 3 років 9 місяців
19. Температура повітря в кімнатах для дітей 3—7-ми років має становити:
а) +16°—18° С
б) +18°—20° С
в) +20°—21° С
г) +23°—25° С
20. Антропометрія це:
а) Спосіб запису показників росту та ваги
б) Вимірювання фізичної сили
в) Метод дослідження фізичного розвитку
г) Наука про здоров’я дитини
21. Що не є показником фізичного розвитку:
а) Зріст, маса тіла
б) Життєва ємність легенів
в) Об’єм грудної клітки
г) Знання основ загартування
22. До вікової групи «3 роки» належать діти віком:
а) Від 2,5 років до 3 років
б) Від 3 років до 4років
в) Від 2 років 9 місяців до 3 років 3 місяців
г) Від 3 років  до 3 років 9 місяців
23. На свіжому повітрі діти мають гуляти не менше:
а) 4 – 5-ти годин
б) 2-3 годин
в) 1 години
г) 7-8 годин
24. Довжина тіла визначається:
а) Лінійкою
б) Сантиметровою стрічкою
в) Зрістоміром
г) За допомогою вагів
25. Для правильної оцінки фізичного розвитку дитини необхідно встановити:
а) Середній вік дошкільника
б) Режим дня дошкільника
в) Умови проживання дитини
г) Кількість дітей у родині
26. Температура повітря в кімнатах для дітей 2—3-х років має становити:
а) +18°—19° С
б) +19°—20° С
в) +20°—23° С
г) +23°—25° С
27. Окружність грудної клітки замірюється:
а) Лінійкою
б) Сантиметровою стрічкою
в) Зрістоміром
г) За допомогою вагів
28. Визначення стану серцево-судинної системи проводять з метою обстеження:
а) Фізичного розвитку дитини
б) Психічного розвитку дитини
в) Функціональних можливостей дитини
г) Рухової підготовленості дитини
29. Морфологічними показниками фізичного розвитку є:
а) Спритність та сила
б) Сформованість гігієнічних навичок
в) Результати обстежень
г) Зріст та вага
30. Визначення розвитку рухових якостей дитини проводять з метою обстеження:
а) Фізичного розвитку дитини
б) Психічного розвитку дитини
в) Функціональних можливостей дитини
г) Рухової підготовленості дитини
31. На які групи поділяються фізичні вправи:
а) Довготривалі та короткочасні
б) Складні і прості
в) Динамічні і статичні
г) Методичні та мимовільні
32. Для визначення фізичної працездатності застосовують метод:
а) Індекс Пін’є
б) Проба Руф’є
в) Спірометрії
г) Антропометрії
33. В середньому загальна тривалість сну за добу для дітей з 3-х до 4-х років становить:
а) 14—16 годин
б) 12 —14 годин
в) 11 —12 годин
г) 9 —10 годин
34. Довжина тіла визначається з точністю до:
а) 1 см.
б) 1,5 см
в) 1мм
г) 0,5см
35. Швидкість, сила, спритність, витривалість належать до:
а) Рухових якостей
б) Основних рухів
в) Рухової діяльності
г) Фізичних вправ
36. Рухова активність дитини визначається методом:
а) Індекс Пін’є
б) Крокометрії
в) Спірометрії
г) Антропометрії
37. За допомогою тестів на ходьбу, біг, стрибки, метання оцінюється:
а) Фізичний розвиток дитини
б) Психічний розвиток дитини
в) Функціональні можливості дитини
г) Рухова підготовленість дитини
38. Маса тіла визначається з точністю до:
а) 0,5 кг
б) 10 г
в) 50 г
г) 100 г
39. Методом динамометрії визначається:
а) Сила рук
б) Загальна сила
в) Витривалість
г) Швидкість
40. При оцінці фізичного розвитку дітей вихідним показником вважається:
а) Витривалість
б) Довжина тіла
в) Маса тіла
г) Окружність голови
41. Здатність людини до тривалого виконання рухової діяльності на певному рівні інтенсивності називається:
а) Сила,
б) Спритність
в) Витривалість
г) Швидкість
42. Повноцінність сну залежить від правильної організації:
а) Часу засинання і прокидання
б) Харчування
в) Рухової активності
г) Режиму дня
43. Обстеження бігу дошкільників з максимальною швидкістю проводиться на дистанціях:
а) 10 або 20 м.
б) 20 або 30 м.
в) 30 або 50 м.
г) 100 м.
44. З дітьми 1-1,5 років фізкультурні заняття проводять:
а) Індивідуально
б) У групах 5-7 дітей
в) У групах 2-4 дітей
г) Фронтально
45. Вимірювання, яке характеризує реакцію організму на фізичне навантаження називають:
а) Основне вимірювання
б) Індекс Пін’є
в) Функціональна проба
г) Коефіцієнт витривалості
46. У різновіковій групі заняття проводять:
а) Розділюючи дітей на 2 підгрупи без урахування віку
б) Розділюючи дітей на 2 підгрупи: старшу та молодшу
в) Не розділюючи дітей на підгрупи
г) Такі заняття не проводять
47. Засоби, спрямовані на охорону здоров’я дитини це:
а) Створення гігієнічних умов життя і діяльності, раціональне харчування, сон
б) Загартовуючи процедури, гігієнічна гімнастика
в) Спеціальні фізичні вправи, режим дня
48. Групові кімнати проектують відповідно до таких норм:
а) 1,5 кв.м. на дитину
б) 2,5 кв.м. на дитину
в) 3,5 кв.м. на дитину
г) 4,5 кв.м. на дитину
49. Маса тіла визначається за допомогою:
а) Медичних вагів
б) Електронних вагів
в) Аптечних вагів
г) Звичайних вагів
50. Стіни групових кімнат повинні бути пофарбовані:
а) У яскраво-червоні кольори
б) У холодні заспокійливі кольори
в) У світлі теплі кольори
г) У білий колір

Комментариев нет:

Отправить комментарий